نشستی با هدف مرتفع کردن مشکلات مراکز اورژانس اجتماعی استان البرز برگزار شد

نشست تخصصی با هدف همگام سازی فعالیتهای مرتبط در راستای اهداف تخصصی اورژانس اجتماعی با حضور "سلمان حسینی"سرپرست مرکز اورژانس اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور"فرهاد اقطار" معاون پیشگیری از آسیب ها و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، ،"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز و "معصومه توکلی ثانی" معاون امور اجتماعی و پیشگیری بهزیستی در محل دفتر مدیریت بهزیستی استان البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز؛در این نشست مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه اجتماعی و اورژانس بهزیستی در خصوص موارد و امکانات مورد نیاز و کمبودها و چالش های این حوزه بحث و تبادل نظر نمود.

در حاشیه این روز مسئول مرکز اورژانس اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت:اورژانس اجتماعی یکی از سکوهای تأثیرگذار در کشور است که نوع خدمات آن و بستری که فراهم شده در کل دنیا بی نظیر است.

وی افزود:اورژانس اجتماعی تلفیقی از مراکز مداخله در بحران فردی،خانوادگی و اجتماعی (مرکز اورژانس اجتماعی)،خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳)، تیم سیار اورژانس اجتماعی (خدمات اجتماعی سیار) و پایگاه خدمات اجتماعی است.

وی بیان داشت: اورژانس اجتماعی با اهداف کنترل و کاهش بحران‌های فردی،خانوادگی و اجتماعی و با در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی سازمان بهزیستی به آحاد جامعه فعالیت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد:کودکان و همسران آزاردیده، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده‌اند،بانوان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب‌دیده اجتماعی، دختران و پسران فراری از منزل و زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد از گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی به شمار می‌روند.

کد خبر 114537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد